بیا ببین چه خبره ...

فناوری اطلاعات٬ آموزش٬ توسعه و ترویج علوم کامپیوتری٬ اینترنت و تجارت روی وب

بیا ببین چه خبره ...

فناوری اطلاعات٬ آموزش٬ توسعه و ترویج علوم کامپیوتری٬ اینترنت و تجارت روی وب

اینم جواب یه بنگاه دار معاملاتی وبلاگ !!!!

ببینید :

اینم جواب یه بنگاه دار معاملاتی وبلاگ به پست قبلی من!!

دوستان سلام

دیروز یه یادداشت اینجا داشتم (همین یادداشت قبلی) با تیتر «فروش وبلاگ؟ جل الخالق!!!».یه چیزایی نوشته بودم که می تونید توی همین پست پایینی بخونیدش. ولی یکی از دوستان محترم توی نظرخواهی خصوصی برام اینطور نوشته که البته نظرش رو هم از خصوصی درآوردم که تو همون یادداشت قبلی می تونید بخونیدش:

ایشون (آقا مسعود) برای من نوشتن :


آخه بی عقل ! آدم های عوضی مثل تو برای خودشون ۱۰۰۰ وبلاگ با نام رند ثبت کرده ان و واسه تازه وارد هایی مثل من وبلاگ رندی پیدا نمیشه و مجبوریم وبلاگی با نام فلان انتخاب کنیم که هر سال یک بار ٫ یک نفر اون هم اشتباهی وارد وبلاگ ما بشه و زودی هم بره . من خودم همه ی اون وبلاگ ها رو با پول ( ۲۰۰۰ تومان )‌خریدم و حد اقل با همون قیمت هم میفروشم ! ! ! پس خر نشو و بدون فکر حرف نزن !!! باشه ؟

خب سری به وبلاگ ایشون بزنید که اولا حداقل براش تبلیغ بشه. دوم ببینید که با چه آدم بی تربیتی باید معامله کرد. سوم اینکه این آقا مسعود اونقدر ترسوئه که توی یه پیام خصوصی بصورت توهین و الفاظ رکیک به من پاسخ می دن. چهارم اینکه همونطور که حدس می زدم ایشون وبلاگ رو با واقعا با یه بنگاه و حملات چاله میدونی اشتباه گرفتن.....

من به ایشون جوابی مستقیم نمی دم.شما خودتون می دونید. سعدی علیه الرحمه می گه : نادان اگر می دانست که نباید هر سخنی را به زبان آورد که نادان نبود.

من سر حرفم هستم و سر حرفم می مونم و خواهم موند٬ هرچند یکی پیدا بشه و صفات خودشو بخواد  به زور من بچسبونه.... داوری با شماست...

سالم و پیروز باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد